Wednesday 29 February 2012

Kenapa LeeannwonAkemi?

Wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh(mulut nganga besar)... KAGUM!!! Bila tengok nama LEEANNWONAKEMI ni... mesti orang Korean ni, kalau tak Korean pon..mesti ade mix-mix gitu.

Kahkahkahkahkah, kasi gelak BESAR sama mama Ucop ni. Padan muke aku... tu lah..sape suh PERASAN lebe-lebe...kan dah kene gelak. Berangan je...wink ^____o !!!!!!!!!!

Since aku tengok cite WINTER SONATA...hati aku dah macam terpaut ngan Korea ni. Chewah! Geli lak aku bila nampak perkataan 'TERPAUT' tu. Ahaks! Tu yang gedix duk letak nama camtu.... ^___^

Lepas tu pe lagi, lepas WINTER SONATA, layan AUTUMN IN MY HEART lak..dan lepas tu lagi MY GIRL la.. dan lagi dan lagi dan lagi..bla..bla..bla... kalau nak cite, sampai hujung tahun pon tak abis tau! Eceh..ceh...ceh..gempak je ko ni..hihihihi


Tak puas dengan tengok cite kat TV, aku mula kumpul CD and DVD drama-drama Korea ni. Aku beli yang ORIGINAL punye. Untung kedai kan sebab ada customer macam aku ni. No more PIRATE..tapi untuk KOREAN movie je lah. Hampeh je kan.

Tengok tu, original seh...Yelah aku kan peminat fanatik Korean.. tu yang sanggup berhabis sampai pengsan sebab tak makan dan poket seluar jadi kering kontang semata-mata nak beli dorang punye CD & DVD tu. Tapi aku tetap tak kurus-kurus gak. Kahkahkahkah. Apa-apa pon mak bangga noks! Ade byk CD ngn DVD korea ni...korang ade?!!! (mode: tetibe je ko ni..berlagak tak tentu pasal ni..hahaha)

Ini DVD paling mahal yang pernah aku beli....



Mula-mula aku ulang alik, ulang alik, masuk keluar kedai CD tu, pegang CD tu, lepas tu letak balik, tak sampai lima minit pon, aku pegang balik CD tu, lepas tu pegang balik. Tak ke keje gile ke name nye tu. Demi 'dorang-dorang' ni sume, aku sanggup kalau orang kata aku gila pon. (Eleh..poyooOOOOOOO!!!). Kat kepala sibuk duk kira duit cukup ke tak..cukup ke tak..RM..RM..RM... at last...................................................................................................aku BELI jugak, biarpon duit kat poket tinggal 30 sen SAHAJA. Pengaruh besar betul, sampai tak bole nak tunggu pegi bank ke hape..terus beli je.

Sebab tu jugak lah, aku tertarik untuk beli handphone yang ber'brand' SAMSUNG. Eyh ade kaitan ker? Ada la..kan bunyi macam ala-ala Korean-Japanese gitu.


Nampak besar tak..memang lah besar..dah tu kan kotak dia..hahahaha...........................  aku nak stop dulu.. babai..(muka senyum sebab still BANGGA, hidung plak kembang kempis...still bangga..bangga..bangggggggaaaaaaaaaaaaaaaaa dan gembira sebab aku ada CD, DVD dan SAMSUNG) hahahahahaahahahah.



My Stick Family from WiddlyTinks.com

1 comment:

Unknown said...

wah..memang peminat korea yang fanatik nih..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...