Thursday 1 March 2012

I WON....(HAPPY FACES CONTEST)

Semalam
Bukak pintu rumah
Letak beg
Bukak TV channel 393
Labuhkan punggung kat sofa yang dah lusuh tu
pandang  kiri, pandang kanan
Amik hanset PINK tu kuar dari beg
Ingat nak layan tenet la jap
First, aku tengok statistik viewer blog aku
Tak pasal-pasal ternampak kat Cbox aku tu



Terus tak tunggu, aku terus klik dekat citu
Tau tak apa yang aku jumpa
ta..da.....



Gembira bukan main aku...
Terus cuba kol si Poh'en ni
Ala...tak dapat plak...;-(
takpe..takpe...aku call la si Layola plak
Fuyh lega..dia angkat...
Terlompat-lompat aku sambil duk cakap ngan layola
Bangga macam menang award je
hehehe
(Terlebeh sudah)
dah stop ngan Layola dapat lak mesej dari si Poh'en
Apalagi
Terus Call dia
Sian bebudak ni
Kene layan aku jap hahahaha
Last baru aku call papa Ucop
Sume orang duk tanya dapat hadiah ape
Hadiah tak penting
yang PENTING...
AKU DAH MENANG..yeahhhhh!!!!!!!
 
Dan..
Pagi tadi aku dah sent sume details aku kat penganjur
Aku sent emel sebab dorang mintak
Kalo dorang tak mintak
aku kan blur
mesti aku buat saje je
hahaha


Aku seronok sangat
Aku sengeh sorang-sorang
Muka aku menyengih
Bibir aku pon menyengih sampai nampak sume gigi
Hati aku pon kalo ade muka mesti 'dia' tengah sengeh jugak
Aku menang la wei!
Tak sangka betul

Yelah, Aku kan newbie kat dunia blog ni
dan FIRST TIME cuba masuk contest
lepas tu aku menang lak
Mesti la seronok
kan..kan..kan..kan....

Ok... nak mulakan hari ini dengan SENGEH dan SENGEH lagi
^______^

(",)Yoboseyo(",)









My Stick Family from WiddlyTinks.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...