Thursday 5 January 2012

Sepetang di SABA RESTAURANT

Apa tu? Telenovela baru ke? hehehe..bukanlah.... Saba Restaurant di cyberjaya...makan kat sana memang ade UMPHHHH!!!! seriously, takleh lupa la nasi arab ngan lamb set dia... kecur air liur bila ingat balik sedapnya makanan-makanan itu huhuhuhu.

Macam mana aku boleh pergi sana eyh...entahlah tetibe di suatu petang 01 Januari 2012, sebab tu aku letak nama entry ni 'SEPETANG'..budget EKSLUSIF la tu hihihihih ^___^

Asalnya plan nak wat masak-masak ramai-ramai ngan adik beradik aku, entah macam mana tak jadi la plan tu, perut pon da lapar, apa lagi, pergilah merayau area cyberjaya tu. Merayau punya merayau jumpa la restaurant SABA ni. die kat corner, senang jer nak jumpa.

Bila masuk, bau nasi arab tu menusuk-nusuk kat hidung aku sampai terkena urat perut aku, dah lapa kan..paham-paham je lah.. mata aku meliar cari tempat yang strategik, (syarat-syarat strategik: ade TV n kipas)..jumpa pon tempat tu, terus cepat-cepat duduk.
Ucop baru nak order makan, menu pilihan ucop bubur ayam tp ade ke???
 v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
ala..takde bubur ayam la kat sini ucop

Service kat sini ok, tak lambat tak la tercepat sangat, kira ok la... kitaorang order chicken haniht rice (da tak ingat ejaan yang betul) dengan lamb kebab set. Price, ermm..standard la...masing-masing RM 12.00 dan RM17.00. Untuk air plak aku minum air teh tarik RM3, papa ucop order air delima (tapi rasa dia macam ada karbonat sikit) RM5 & ucop plak minum susu enfaPRO A+ (tak boleh didapati di dalam mana-mana  kedai mamak di malaysia ini), special edition (",). Jom makan....BON APPETITE
Lamb kebab set

Chicken Hanith Rice-ucop promote tangan dia sekali

nyum..nyum..SEDAPPPPPPPPPPP.... licin kitaorang makan..berbaloi-baloi kenyang sampai malam...kalau kenyang sampai sebulan...lagi berbaloi-baloi, hahahhaha.... TQ SABA restaurant sebab serve kan kitaorang makanan yang sedap, we really love it, nanti nak pegi lagi lah, nak try lamb rice dia plak. Da abis makan, bawak ucop tengok view tasik kat PICC sekejap lepas tu baru balik rumah.... boleh jalan-jalan ala-ala joging gitu, bagi senam sikit sebab dah makan banyak kan tadi..hehehe


My Stick Family from WiddlyTinks.com









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...