Wednesday 11 January 2012

Resepi SPESEL Untuk Surprise Party


Happy Birthday Layola a.k.a Kak Tul yang keeeeeee...........berapa ntah aku pon tak tau hihihihi. Honestly aku ni bukan orang yang senang ingat birthday orang, silap-silap!!! bukan tak ingat tapi tak perasan so nasib baik la ada si Syai 'Zalek' dengan si 'G'. Tak rugi dapat kawan macam dorang ni. Kalau tengok muka memang la dorang ni tak nampak innocent sangat tapi dalam hati banyak baik wo(byk betul aku puji, ade ape-ape ke heheheh). Jap aku cek kalo aku ada tak snap muka budak dua orang ni.
v
v
v
2 saat kemudian
v
v
v
ada pon..tu yang bawah tu
v
v
v

Ikutkan hati aku nak tambah tanduk warna merah kat kepala-kepala dorang tapi next time la ahaks!


dan dua orang ini jugak la yang buatkan Macaroni Colourful (aku mention colourful sebab makaroni tu ada kaler hijau ngan oren) berkuahkan Sardin (bukan sebarang sardin tau, siap ada cheddar cheese lagi) spesel untuk Layola's party.(perasan tak aku kalerkan setiap nama LAYOLA sebab budak ni memang sangat sukakan PINK, nasib baik la Myvi xde jual yang kaler LIGHT PINK, kalau tak mesti LAYOLA da beli syeh!)

Resepi Makaroni SYAI Cheese Sardin Colourful (memandai je aku bagi nama ni ahaks!)
v
v
v
v
v
Bahan A _by Chef Zalek
Makaroni Calourful (rebus sampai dia masak)

 Nampak tak kaler hijau ngan oren tu, colourful kan
v
v
v
v
v
Bahan B_by Chef G
Sardin
Bawang Holland
Cheddar Cheese
Capsicum
Cili Api
Sos Tiram
Button Mushroom
Garam secukupnya

Cara memasak Bahan B
Asingkan Sardin daripada kuahnya dan goreng terlebih dahulu (tips bagi mengelakkan hanyir)
Tumis semua bahan-bahan seperti di atas bersama kuah sardin
dah siap da...
Ini la rupenye...
Yummmy..yummy...

Jom Makan...

Look VERY delicious.. ^__^

Hope Layola SURPRISE sangatttt dengan SURPRISE PARTY ni (mata pandang atas tangan kat bahu) hihihihi. Aku on behalf orang yang plan party birthday untuk LAYOLA mengucapkan terima kasih banyak-banyak kepada semua yang attend party ni dan berjaya menghabiskan makanan yang ada...ahaks!

Kek itu di sponsor oleh bos-bos layola (hihihi, ini pon aku bagitau..betapa completenye entri ini hihihi)

Eyh tu je ke gambar..? ada lagi la...cube tengok bawah tu..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Again,
Happy Birthday LAYOLA
Hope its as awesome as you are
and may all your birthday wishes come true
Luv Ya ♥


My Stick Family from WiddlyTinks.com

1 comment:

Didyana said...

wah...tq2..entry nih sgt best..sbb ader gmbar aku..haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...