Thursday 26 January 2012

Bila Tak Jumpa! Panik! Gelabah!

Alamak!
Mana aku letak ni?
Habislah aku!
Matilah aku!!!!
Apa aku nak buat ni?
Tak boleh ganti dah mende ni??
Tangan sibuk duk garu-garu kepala yang tak gatal tuh
Mata berpinar-pinar tengok bawah meja, dalam laci, belakang almari
Tapi...
Tak jumpa jugak....!!
HABIS la aku dow!
STRESS wei!!!
Muka pon ketat je...
Memang la ketat
Dah tak jumpa....
Last-last
Nangis..sob..sob...sob
(nangis la ko sampai pengsan)
Aik, ape pasal cakap camtu???
Dah yang ko gelabah macam gila meroyan tu apesal?
Eyh..eyh..please eyh, aku belum gila lagi, cuma otak separuh mati je sebab takleh pikir ape-ape dah!!!
Ko boleh tolong aku ke?
Aku takleh tapi dengan izin Allah S.W.T.
InsyaAllah...
Cuba ko tarik nafas perlahan-lahan, 
be COOL, 
then baca surah Al-LAHAB (AL-MASAD)
Kenapa aku nak bace? (dasar perangai degil macam hantu, banyak tanya plak!!ahaks)
Baca la dulu sampai habis...
Cuba cari barang or mende yang hilang tu sambil baca surah ni
Baca dan ulang banyak kali
InsyaAllah... Ko boleh jumpa APA yang ko carik tuh
v
v
v
v
v
????????
v
v
v
v
v
Cuba lah dulu
Sebab aku pernah buat dulu
Aku tau ni pon dari member aku ni...
Sila fokus...
Nampak tak? nampak tak?
Itulah member aku
Shahrizan itulah nama diberi
(aku panggil ngihjan je....'version' aku)
Syukur sangat...
Sebab tu aku nak share ilmu yang ni kat sini
SELAMAT MENCUBA
~ADIOS~

My Stick Family from WiddlyTinks.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...