Monday 12 December 2011

renjis-renjis dipilis


 
ble nme pon da 'renjis-renjis dipilis' da konpom la aku nk story psl knduri kawen..huhuhu. maklumlah bln disember, bulan cuti sekolah n bulan  balik banyak makan free.. baru last weekend aku  pegi kenduri kat kampung Muar... sdp gler dgg kicap die.. eyh rojak die pon sedap la...sume sdp la...pelamin pon cantekkkk sgt..bju die pon aku suke.. wedding budi (gang rempit fairus kat kampung)  n wife die(aku mention 'wife' sbb da lupe name die..)... aku ade gak la amek gamba 2-3 keping... and gamba kat atas ni kitaorg baru nak gerak pegi wedding Budi...

Ta..da..ini la the most wonderful bride n groom ever...

Cantekkan dorang... sblum ni aku slalu dgr name jer.. tub..tub ari ni aku terus msuk blog psl dorang hehehhe.. aku dengar2 cite la... dorang couple dari kecik-kecik (zaman sekolah-sekolah, zaman rempit-rempit) n sampai la skang... WOW, hebatkan!!!


Cube tengok wedding gown (fokus kt pic atas ni)..it s sooooooo..flowery...auwww!! huhuu.. poyo je aku.. tapi siyes mmg cantekkan.. biase kat johor ble pengantin datang dorang akan bagi minum..(maybe tu adat kat johor kot...sbb aku dulu pon dorang bagi minum). tapi pic dorang ngah minum aku x sempat amek sbb tgn aku full ngn goodie bag n semestinya budak ucop yang tido nyenyak even gendang punye la kuat... dam..dum..dam..dum.. tp  ucop menten ZZZzzzzzzzz.....  buktinye................


 terselit cite ucop plak..ok la..ape2pon.. congratulations BUDI... we r happy for u... may Allah bless u... wish the relationship remains forever..AMIN (",) (",) (",)
 

red altar's background

My Stick Family from WiddlyTinks.com



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...