Wednesday 21 December 2011

AVILLION ADMIRAL COVE's happy time

Salam..sebenarnya aku betul-betul tak tau nak tulis apa tetiba teringat aku ada snap beberapa keping gambar kat Avillion Admiral Cove. Seriously, berbaloi pergi sini, rate bilik dia pon tak la mahal sangat, still affordable.
Pernah tak dengan pelanduk dua serupa, ha...tapi kali ni lain..yang ni memang serupa tapi lain muka hahhaha... our MARIA meets Avillion's MARIA..hikhikhik..


Maria meets other Maria
Kat sini makan memang best, tak berlebih tak berkurang..macam mak-mak kita masak..MEMANG SEDAP LA.. mesti chef-chef kat sini masak ikhlas. Macam nenek aku cakap, even kita tak pandai masak pon, tapi bila kita masak dengan hati yang ikhlas, insyaAllah mesti SEDAP rasa masakan tu. Worth sangat kalo bayar buffet per pack. Sangat berterima kasih pada staf-staf kat sini especially pada Maria, Dino & staf pakai topi christmas merah yang tolong angkat beg kitaorang. Aku paling ingat abang topi merah ni, terkilan sebab tak dapat amik gambar dengan dia, kalau tak mesti aku dah masukkan kat dalam blog ni. He's very  helpful, same with the others. Thanks a lot guys... 
sedapkan..kan..kan...
View kat sini pon sangat-sangat la mencuci mata. Kat lobi nampak air, kat luar nampak air, da kata dekat tepi pantai kan. Penuh dengan kapal-kapal. Bilik dia pon ok, as long as kita boleh tido dengan selesa tu, kira ok la tu kan. Semua best la. So kalau sesape tak tau nak pegi mana, pegilah kat sini, tenangkan mata, tenangkan hati dan tenangkan perut huhuhuhu.














My Stick Family from WiddlyTinks.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...