Friday, 25 May 2012

1st Happy Birthday Eusof Danial aka UCOP






Yeahhhh..
anak mama da setahun.. 
sekejap je kan ucop. 
pejam celik makan tido baring bangun
 tetibe da 24 haribulan 5 2012... 
ala..la...la... 
hati mama kau ni tak tau nak cakap macam mana..
rasa macam mama paling bertuah lah kat dunia ni...
POYOSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.....hihihiih

Ucop da besarkan..kan..kan...
Ucop yang bambam ni dah makin macam-macam kan..kan..kan
eeeeeee.. mama rasa nak lari laju-laju
nampak ucop terus hug kuat-kuat
(ewah-ewah..berangan mama ko ni mcm filem hindustan plak)


ucop owh ucop
Bila ucop dah pandai baca nanti
Ucop mesti pandai nak belek-belek blog mama ni kan
lepas tu mesti ucop baca entri mama ni
mesti ucop terharu kan
Mata mesti bergenang-genang..
ish! xnak la camtu
Macam jambu sangat plak
hihihihi


Seronok dan bersyukur
sebab mama dapat peluang ni
peluang BESAR
tengok ucop membesar
tengok  ucop tumbuh gigi
tengok ucop meniarap
tengok ucop merangkak
tengok ucop berdiri
(ape? anak mama ni tak jalan-jalan lagi?!!!)
jeng! jeng! jeng!



Ucop ingat lagi tak
Masa bila mama snap gambar ucop ni
mama tak sabar nak tengok ucop duduk masa tu
tu yang sandarkan ucop kat kusyen buruk rumah kita
hihihihi 
tapi bila sekarang ucop dah pandai duduk sendiri
tak terkejar plak mama
mengah
sekejap duduk sini
sekejap duduk sana
tak duduk diam

Cepat je kan sume ni berlalu
rasa macam baru semalam
mama tahan sakit 
kat tepi wad kecemasan Hospital Serdang
Tunggu ambulans 
nak campak mama kat HUKM plak
macam-macam betul
Siap pakai baju tido dengan kain batik je
dah sebijik macam 'amah' mama ko ni tau
malu nenek & papa kau
hahahahahaha
Ada mama kisah!!!
 
 Ucop...
Besar jadi orang yang baik tau
Jadi orang yang menggembirakan semua orang
Jadi orang yang membahagiakan orang lain
Biar cukup ilmu Allah dan ilmu dunia di dada
Belajarlah sehingga ke negara Cina
Buatlah mama papa, nenek atok, ibu abah, umi ayah, pak anjang & pak su bangga 
Amin Ya Rabbal A'llamin
Happy Birthday Ucop
Ucop dah SATU tahun la!!!
Will alwaz love u
kiss dari mama
mmmmuaaahhhhhhhhhhhh;-*










My Stick Family from WiddlyTinks.com




2 comments:

Boni JLL3 said...

happy birthday ucop :)

l.e.e.a.a.n.w.o.n said...

TQ uncle 'boni'....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...